Takk for din interesse!

Vi har jobbet mye for å få systemet slik vi ønsker. Det er en glede å kunne fortelle at vi er ferdige med oppdateringer og tilpasninger. Nå har vi et det nye systemet der vi ikke bruker renter i full drift og kan ta inn nye kunder!

Før vi kan åpne opp må vi få en oppstartfinansiering på plass. Det er førsteprioritet nå. Vi er i en heldig situasjon fordi vi har skaffet det vi trenger av utstyr etter hvert. Det er derfor ingen investeringer som kreves for starte opp. 

Vi ønsker å starte med 2 veiledere, eller hjelpere, som vi kaller dem. Daglig leder fungerer som mentor, og jobber som frivillig uten godtgjørelse. Han bidrar der det trengs. 

Budsjettert  kostnad for første driftsår er kr. 1,9 mill. Det dekker 2 årsverk og et nøkternt kontorhold. Oppstartkostnadene er beskjedne i forhold til om man skulle starte noe nytt helt fra bunnen.

Har du lyst til bidra, vil vite mer om noe, har du innspill til oss er det fint om du bruker kontaktskjemaet.

Frem til vi er i full drift ønsker vi å holde deg oppdatert om vår fremgang via vårt nyhetsbrev. Vil du være en av de første kundene som benytter deg av vårt tilbud?
Meld deg på vårt nyhetsbrev i dag, slik at du blir varslet når vi er klare til å ta inn nye kunder!

* obligatorisk felt

Siste nytt